Medlemsfordele og priser
Som medlem af Frederikssund Roklub får du en lang række fordele

• Mulighed for at bruge klubbens udstyr når det passer dig – som medlem kan du få udleveret en nøgle som giver adgang til klubbens træningsudstyr og materiel når det passer dig.

• Mulighed for at deltage i klubbens aktiviteter

• Inrigger aften-roning på mandage og onsdage.

• Inrigger formiddagsroning tirsdage og torsdage formiddag.

• Kajakaktiviteter eller solotur når det passer ind i din kalender.

• Kano-tur med børn eller familie når det passer ind i din kalender.

• SUP (Stand Up Paddle) når det passer ind i din kalender.

• Mulighed for at benytte klubbens træningsudstyr såsom kajakergometer og romaskiner.

• Deltage i klubbens vinteraktiviteter som foregår på bestemt dage og tidspunkter på ugen. Vinter aktiviteterne omfatter pt:

• Yoga

• Svømning i Frederikssund Svømmehal

• Mulighed for udlevering af nøgle til Fitness træningsrum i Frederikssund Hallen.

Kontingent
Kontingentet er kun 1.300 kr. pr. år for voksne/senior (over 25 år) og ungdom/studerende 650 kr. (12-25 år) – så kan det vist ikke gøres meget billigere 🙂
Bliver du indmeldt midt i en sæson, lige efter et kajak- eller inrigger-kursus, f.eks. den 1. juni, opkræves du kun kontigent for de resterende 7 måneder af året (Juni - December).

Hvordan bliver jeg medlem?
  • Du kan tilmelde dig et af vores kurser (Kajak eller Inrigger) ved at kontakte vores kontaktpersoner i kajak- eller inrigger-afdelingen (Se under ‘Kontakt’).
  • Såfremt du er frigivet roer i Inrigger eller har et IPP2 kajakbevis fra en anden klub kan du ansøge om medlemskab under Opret Medlemskab eller du kan også kontakte en af vores udvalgsformænd på mail – Se under ‘Kontakt’, hvis du har afklarende spørgsmål.

Opret Medlemskab